Bangkok

5 november 2012 - Bangkok, Thailand

Wow! Bangkok is heftg! Na vier dagen Bangkok vertrekken we vanacht naar Chiang Mai en we hebben het maar net aan overleefd... De tekst van 'Take back the city' van Snowpatrol omschrijft nog het beste hoe wij deze stad ervaren hebben... Overweldigend, verpletterend maar ook geweldig. Echter, met de nodige Thaise massages en Chang-biertjes was het goed te doen!

" It's a mess, it's a start ..."

Zie voor een indruk de foto's van Bangkok in het fotoalbum...

1. Carlos:
    5 november 2012
    Hoi meiden,wat geweldig allemaal!!!en wat hebben jullie al veel gedaan! Ook de foto,s zijn heel leuk;-)Fijne reis verder ;-)dikke kus.Carlos
  2. Marte:
    5 november 2012
    Oooh wat ziet het er leuk uit!! Ik mis jullie alleen nu al haha. Nja nog maar een paar dagen te gaan;) geniet ervan xx
  3. Marte:
  4. Nietambroos:
    5 november 2012
    Waar blijven de foto's van de pingpongshow !?
  5. Laura:
    5 november 2012
    Haaai meiden! Superleuk om te zien zeg!! Ja bangkok is n gekkenhuis he.. Ben benieuwd hoe Chiang Mai is! Enjoy!! Xxx
  6. Dick:
    5 november 2012
    Wat een leuke foto's !!Jullie genieten,dat is te zien!Veel plezier in Chiang Mai..!
  7. Theo:
    5 november 2012
    Nou dames Bertrams, de kop is eraf ! Kan me voorstellen dat Bankok wel 'n indruk achterlaat ! Zal Chiang Mai ook ongetwijfeld doen ! Susses op de Night Market daar !
    En meiden, geniet ervan en graag veel foto's, geeft wel n beeld van jullie gebeuren.
    Hier alles ok ! Liefs, Theo
  8. Wilma bertrams:
    5 november 2012
    OOw ik \zie net jullie foto's............... ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  9. Ingrid:
    5 november 2012
    Leuk om jullie foto's te zien. Chiang Mai heeft in elk geval een heel andere sfeer dan Bangkok, iets meer ontspannen lijkt mij.
    Geniet ervan. Groet Ingrid en Werner
  10. Sameer:
    10 november 2012
    Jullie hebben het leuk daar zo te zien! Coole foto's!
  11. Wil:
    11 november 2012
    Leuk wat jullie doen. Geniet.
    Wil
  12. Ambroos:
    12 november 2012
    Leuke foto's! Zetten jullie die met Faye en Jackson er ook nog op?

Veel plezier!
    X