Chiang Mai

13 november 2012 - Chiang Mai, Thailand

Na een verschrikkelijke busreis van 10 uur zijn we 's ochtends aangekomen in Chiang Mai, een super relaxte plek in het noorden van Thailand... 10 graden kouder, groener en rustiger.

We hebben heel veel leuke mensen ontmoet en een hoop dingen gedaan. Zo hebben we Thais leren koken bij een hele lieve Thaise dame thuis, zijn we op een twee-daagse trekking door de bergen geweest (waarbij we hebben overnacht bij een stam in de bergen!)  en hebben we een Thaise massagecursus gedaan!

Morgen vertrekken we samen met twee van onze nieuwe vrienden voor een 3-daagse boottocht over de Mekong rivier richting Luang Parbang in Laos. Tijd voor een nieuw land, en nieuwe avonturen...

Zie het foto album 'Chaing Mai'  voor de foto's van afgelopen week.

O ja, een uitgebreid verslag van de trekking vindt je op de reisblog van Kim en Sonja uit Nieuw-Zeeland!

1. Margriet:
    Hi Tessa en Iris,

Ziet er super uit allemaal. Geniet van de vaartocht!

Liefs en X Margriet
  2. Marte:
    13 november 2012
    Oooh wat hebben jullie leuke dingen gedaan!! Misschien lukt een skype date binnenkort?

Ik hoop dat jullie Denise en Wouter kunnen ontmoeten op de reis!

XX
  3. Bryan:
    13 november 2012
    Je hebt gewoon op een freaking olifant gereden!!! Awesome!
  4. Ingrid Antonissen:
    Hoi meiden,
    Leuk weer van jullie te horen. Wij hebben in Vietnam ook in zo'n zelfde soort paalwoning bij de lokale bevolking geslapen.
    Om op een olifant mee te liften moet je volgens mij wel hoogtevrees bestendig zijn!
    We kijken uit naar jullie volgende verslag.
    Groet,
    Ingrid en Werner
  5. Carlos:
    13 november 2012
    Hoi Lieverds,wat een leuk reisverslag weer!en wat maken jullie een hoop mee.Olfanten wassen,overnachten bij een stam in een bergdorp,en lekker koken!!Allemaal geweldig.Een goed vervolg in Laos gewenst.En Blijf genieten!Veel liefs,Carla en Dick.
  6. Ambroos:
    13 november 2012
    Leuke en mooie foto's dames!
    Veel plezier op de boot en in Laos.

Dikke X
  7. Merijn:
    14 november 2012
    Hey meiden,
    Het ziet er allemaal geweldig uit, superleuk om zo op de hoogte te blijven en wat een mooie reis tot nu toe! Ik kijk uit naar de volgende blog! Wat jullie hier gemist hebben? - een dubbele beëdiging - een teruggefloten regeerakkoord - een heel matig Twente-Vitesse - de finale van Boer zoekt vrouw - en de intocht van Sinterklaas (aanstaande zaterdag, dus via internet vast live te volgen). Geniet dus lekker van alle nieuwe indrukken en blog erover, dan maken wij ook nog eens wat mee :-) liefs
  8. Merijn:
    14 november 2012
    Hey meiden,
  9. 20 november 2012
    hoi tessa en iris.
    leuk om te zien hoe jullie genieten van een zo'n innige wens.
    maak er maar iets moois van en het blijft je hele leven bij.
    een mooiere herinnering kun je je niet wensen, GENIET ZE
    liefs pieter en anneke.